مشخصات و قیمت روز خرید و فروش پادری گلیم ماشینی کد 151
پادری گلیم ماشینی کد 151

مدلپادری گلیم ماشینی کد 151
جنس نخ پودکتان
فرممستطیل
چلهکتان
رنگ زمینهکرم

پادری گلیم ماشینی کد 151
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

پادری گلیم ماشینی کد 151

پادری گلیم ماشینی کد 151 (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
پادری گلیم ماشینی کد 151
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید پادری گلیم ماشینی کد 151 ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید اتاقچین Otaghchin را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
پادری گلیم ماشینی کد 151، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور پادری گلیم ماشینی کد 151، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید پادری گلیم ماشینی کد 151

مشخصات پادری گلیم ماشینی کد 151

ویژگی ها
ابعاد80 × 50 سانتی‌متر
جنس نخ پودکتان
تعداد رنگ6
چلهکتان
وزن1 کیلوگرم
رنگ زمینهکرم
رنگ حاشیهکرم
فرممستطیل
مشخصات پادری گلیم ماشینی کد 151
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات پادری گلیم ماشینی کد 151 تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات پادری گلیم ماشینی کد 151 پادری گلیم ماشینی کد 151، مشخصات و اطلاعات فنی پادری گلیم ماشینی کد 151

نقد و بررسی پادری گلیم ماشینی کد 151

کاربر گرامی، نقد و بررسی پادری گلیم ماشینی کد 151 در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی پادری گلیم ماشینی کد 151
در نگارش نقد و بررسی پادری گلیم ماشینی کد 151 تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی پادری گلیم ماشینی کد 151 محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی پادری گلیم ماشینی کد 151، معرفی نظرات پادری گلیم ماشینی کد 151، مقایسه، نقاط ضعف و قوت پادری گلیم ماشینی کد 151

تصاویر پادری گلیم ماشینی کد 151

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس پادری گلیم ماشینی کد 151 تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر پادری گلیم ماشینی کد 151
گالری عکس پادری گلیم ماشینی کد 151
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای پادری گلیم ماشینی کد 151 با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر پادری گلیم ماشینی کد 151، گالری عکس پادری گلیم ماشینی کد 151، ویدیو، آلبوم و تصویر پادری گلیم ماشینی کد 151

لوازم جانبی پادری گلیم ماشینی کد 151

لوازم جانبی پادری گلیم ماشینی کد 151 به صورت پیشنهادی توسط اتاقچین Otaghchin معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی پادری گلیم ماشینی کد 151 می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی پادری گلیم ماشینی کد 151، ملزومات و تجهیزات پادری گلیم ماشینی کد 151، قطعات و لوازم همراه پادری گلیم ماشینی کد 151